top of page

Online video/telefonische aanbod

Online video/telefonische therapie heeft voor - en nadelen, onder andere bij  ziekte, verplaatsingsproblemen, quarantaine kan dit een oplossing zijn.

​

Het vraagt alleen een veilig kader. Kan u vrijuit in uw omgeving over alles praten? In alle openheid?

Het is de bedoeling dat je in alle vrijheid, geborgenheid, vertrouwen alles kunt uiten en bespreken. Dat In alle openheid moet Lily  vragen kunnen stellen, feedback kan geven, zonder dat iemand aanstoot kan geven aan de inhoud en lading van het gesprek. Dit is de leidraad of een online video/ telefonische consults een goede optie is voor u/jullie.

 

Of voelt u zich beter in een kabinet waar fysiek een therapeut aanwezig is, of waar u niet steeds moet opletten of iemand binnenkomt?

​

Als u kiest voor een online traject zijn er andere afspraken geldig dan in de praktijk:

  • U doet een aanvraag via mail, contactformulier of telefoon

  • U vult een document in ivm de privacy, dat uw veiligheid waarborgt en het gesprek niet opgenomen wordt

  • U krijgt een online link, en meld u aan in de digitale wachtkamer.

  • U hoeft hiervoor geen app te downloaden.

  • U krijgt toegang tot  het digitale kabinet.

  • Naargelang de hulpvraag en doelstellingen worden technieken aangewend zoals een white board en huiswerk opdrachten om aan je doelstellingen te werken.

  • Na het gesprek scant u de QR code en betaalt onmiddellijk, net zoals de gewoonte is in de privépraktijk.

 

Voor de telefonische consults

​

  • Hierbij gelden dezelfde afspraken zoals bij een online/video consult.

  • Na het gesprek ontvangt u via mail of whatsapp of sms zoals afgesproken werd een link of QR code om te betalen.

​

​

bottom of page